سما جون سما جون ، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
زهرا جون زهرا جون ، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

روزمره های دخترانم

تابستون نکو از اولش پیداست ... (:

1392/3/18 8:24
نویسنده : ملیحه
86 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممم گلهای من

آخر هفته به خاطر مشکلی که داشتیم نفهمیدم چطوری گذشت امیدوارم خیر باشه ... توکل به خدا...

و اما ... این چند روز عمو جواد آقا از سرچشمه اومدن طبس و 5شنبه شب خونه بی بی جون بودیم واسه آش و عمه جان هم برای شنا اومده بودن ... یه چند ساعتی با عمو نشستیم و رفتیم یه سر از بابایی بزنیم که نبودن ... اومدیم خونه که بعد چند مین دوباره رفتم دنبال خاله و رفتیم بیمارستان واسه دیدن خانم داداش خانم عمو جان که در انتظار نی نی بودن ... که صبح جمعه یه نی نی ناز تو بغلشون بود ... وایییییییی که دلم خواست زودتر نی نی خاله رو بغل کنم ...

جمعه بسیار معمولی گذشت ... امروز صبح رفتم آتلیه و بالاخره اینقدر گیر دادم تا عکسهای آتلیه سما سال 90 پیدا شد قرار شد برم واسه سفارش چاپ ...

از امروز کلاسهای زبان زهرا هم شروع شد روزهای زوج ساعت 5/5 تا 7 ...

سما جون هم که از امروز ترم 2 نقاشیش شروع شد که با هم کانتکت کردیم ونرفت میخواد که من برم تو اموزشگاه بشینم که با توجه به تجربیات وابستگی اش زیاد میشه  و من و آقا جان تصمیم گرفتیم که با قاطعیت بیشتری عمل کنیم تا استقلالش بیشتر بشه ... امیدوارم البته ... بین اینکه کلاس بدون من بره ولی در عوض سفال هم بره و اینکه اصلا نره دومی رو ترجیح داد ):  متاسفانه تا ببینم چی میشه ...

احتمالا این هفته برنامه تهران اوکی بشه تا بعدددد ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)