سما جون سما جون ، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
زهرا جون زهرا جون ، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

روزمره های دخترانم

امروزززززززز ....

1392/3/13 0:58
نویسنده : ملیحه
93 بازدید
اشتراک گذاری

صبح آبجی رو بردم کلاس سفال ... بعد هم تو رو بردم آموزشگاه ، قرارِ فردا برین سرزمین عجایب ... بعد رفتم بالاخره تلسم عکسای آتلیه رو شکستم ... اما یه سریش پیدا نشد تعجب موندم تا فردا برم دعوای اساسی ... دیر شده بود و رفتم دنبال آبجی ... بعد اومدیم دنبال شما ... استارت آموزش آبجی رو هم زدیم قرار شد فونیکس 1- 3 رو واسش فشرده بذارن و بفد از 4 ادامه بدی قرار شد 1شنبه و 2 شنبه بری خصوصی درست بدن ... ظهر خیرِ سرمون اومدیم بدرازیم که مگه وروجکها گذاشتن ... گفتیم بهتر است بلند شویم و به کارهای منزل برسیم ... سما جون بازار شامی درست کرده بودن که باعث کانتکت میان من و ایشان شد ... بازار شام به سطل زباله منتقل شد و سما با چشمانی گریان در صدد معذرت خواهی ... که با پا درمیانی آقای پدر حل شد ....بعد هم با عمه جان قرار استخر داشتیم که خوب پیش رفت و ... بعد خسته و کوفته از یه روز سر شار از ماشین سواری- و صد البته نقش پر رنگ بنده به عنوان راننده - ، به خانه برگشتیم و دخترکان بعد از کتاب خوانی بیهوش شدن ....

این روزها سما جون به مانند یه جوجه به دنبال اینجانب همه جای خانه میگردد و قربون صدقه دست و پای بلوری مامان میشود

خدا بدوررررررررر عوض شده دنیاااااااا ...

ولی من عاشقانه دوستتون دارم گلهای من

فردا روز پر کار دیگری است ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)