سما جون سما جون ، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
زهرا جون زهرا جون ، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه سن داره

روزمره های دخترانم

تضاد در خودم !!!

1391/10/18 16:02
نویسنده : ملیحه
110 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی کوچک بودم _ ابتدایی - خیلی دوست داشتم که کانون پرورش فکری برم اما به واسطه بعد مسافت و درگیری پدرم با کار نمی تونستم برم مگه اینکه  از طرف مدرسه برنامه ای می بود

الان بعد گذشت این همه سال شعبه شماره 2 کانون پرورش افتتاح شده و در چند قدمی خونه ماست !!

زهرا امروز بعد مدتها رفت کانون من نمیدونم چرا بچه های الان از امکاناتشون اینجوری استفاده میکنن !!

گاهی اوقات و اونم از سر واکنی !!!

مقصر کیه ؟؟؟

من والدین _ کما اینکه من دائم زهرا رو به رفتن به کانون دعوت میکنم

یا شاید تکنولوژی های مدرن که قدرت بیرون رفتن رو از اونا میگره و میخ کوبشون میکنه !!!

یا و یا و....):

وفتی امروز رفتم رضایت نامه زهرا رو امضا کنم واسه رفتن به باغ گلشن چشمم که به فضای اونجا افتاد دلم خواست که بمونم اونجا فضای آرامش بخشی بود ولی حیف .....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)