سما جون سما جون ، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
زهرا جون زهرا جون ، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

روزمره های دخترانم

آینده ...

1392/9/6 8:33
نویسنده : ملیحه
86 بازدید
اشتراک گذاری

چرا همه ما عادت داریم زمان حال مون رو فدای رسیدن به فلان چیز و .... آینده کنیم ... الان خوب کار کنم تا پس انداز کنم ... الان سالمم زیاد کار کنم تا .... فلان زمین و فلان زمین ... رو بخرم واسه آینده

من پس انداز رو می پسندم اما نه اونکه پس انداز رو واسه سلامتی خودت خرج کنی هر چیزی معقولش نه افراط نه تفریط ...

بزرگترین نعمت سلامتیِ ، قدرش رو بدونیم ... این افکار زمانی از ذهنم خطور کرد که یکی از آشنایان با آب و تاب داشت راجع به اینکه همسرش رو وادار میکنه زیاد کار کنه جمعه و غیر جمعه هم نداره ... تا فلان زمین و فلان آپارتمان و فلان و فلان .... پس انداز کنن واسه پسراشون !!!!!!!!!!!! و همسرش در یک کلمه در جوابش گفته : " آخر من میمیرم و اینا میمونه !!!!!!!!! "

موندم اون لحظه چی باید بهش بگم تعجب

من الان آرزوم اون لحظاتی است که فشار کاری همسر تمام بشه - به واسطه شرایط بی پزشکی - تا بتونیم از بودن با دخترا و بودن با هم لذت ببریم

خدایا کمک مون کن خودت برکت رو به زندگی مون بده راضیم به رضای تو خدا جونم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)