سما جون سما جون ، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
زهرا جون زهرا جون ، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

روزمره های دخترانم

روزهای پر کار مامان...

1392/7/4 14:08
نویسنده : ملیحه
101 بازدید
اشتراک گذاری

این چند روز همش درگیر خرید مایحتاج خونه بودم ... با مامان بزرگ رفتیم لیمو گرفتیم تا آبش رو بگیریم ... امروز رفتیم دنبال گرفتن خرما که متأسفانه اصلا مثل یال گذشته نبود ... فروشنده می گفت امسال از شدت گرما خرماها سوخته ... خوب یه مقدار گرفتم  ... امروز و فردا باید یکم به اوضاع خونه برسم ...جاروکشی ... گرد گیری و ......(:

چند روز پیش بالاخره تلسم سفارش دی وی دی های دورا رو شکستم و سری 1 رو واست سفارش دادم + یه fun with phonics... امروز رسید و الان دارم رو هارد کپی شون میکنم تا اصل دی وی دی ها واسه مرجع بمونه ... مدتی بود بهشون علاقه نشون میدادی ... فعلا یه سری گرفتم تا ببینم چه میزان روشون علاقه نشون میدی تا دوره های بعدی ...

امروز خاله مریم گفته بریم استارت تزیین اتاق فرناز رو بزنیم ... کارم که تمام شد میریم اونجا ... فردا ناهار هم گفتم همه بیان خونه تا عروس و دوماد رو پاگشا کنم ... (:

خدایا شکرررررر ... دخملای من دوستتون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)