سما جون سما جون ، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
زهرا جون زهرا جون ، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

روزمره های دخترانم

روزهای اردی بهشتی دخترا

1393/2/27 15:56
نویسنده : ملیحه
98 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا دخترا روزهای پایان سال رو میگذرونن ... سما جون کلی پیشرفت کرده طوری که همش سعی میکنه زیر نویس های انگلیش رو بخونه ... کتابش رو برمیداره و کلمه ها رو با هجی کردن میخونه .... زایتینگش کلی بهتر شده و خوش خط تر مینویسه ... کلی لباس اسپورت واسه خودش خریده تا 3شنبه ها که میره باشگاه بپوشه ... فدات بشمممممم ... زهرا جون هم که درگیر روزای پایانی و آزمونهای پشت هم و پرسیدن درسها و ... امروز میگه من نمیخوام لباسای اسپورتم رو بپوشم تا تو باشگاه دوستام سوپرایز بشن ... امروز اینقدر خسته بود که رو مبل دراز کشید و بیهوش شد ... از 4شنبه قبل واسشون STORY میزارن تا بچه ها ببینن و summary اش رو بگن ... من خیلی استقبال کردم..  امیدوارم ادامه داشته باشه ... خوشحالم از اینکه مکان مناسبی رو واسش انتخاب کردم ... تازه واسه تابستون هم واسه خودش برنامه ریخته ... مامان باید من رو تو کلاس کاراته ثبت نام کنین ... (:

تا وقتم پر باشه حوصله ام سر نره ... کتابهای پیش دبستانی  رو هم که از نمایشگاه واسه اش خریدم رو گذاشته که تابستون انجام بده ... به همون دلیل (:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)