سما جون سما جون ، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
زهرا جون زهرا جون ، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

روزمره های دخترانم

خونه تکونییییییییییییی ):):

1391/12/7 12:05
نویسنده : ملیحه
99 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه اسفند که میشه کار ما خانما در میاد ... هیچ سالی به اندازه امسال اذیت نشدم چون همیشه در طول سال کارها رو انجام میدادم اما امسال به خاطر حجم پروژه پایان نامه نتونستم ):

یه هفته است فرشها رو دادم بشورن امروز باید تخویل بدن اما با این هوای ابری بعیده ):

بالاخره تصمیم گرفتیم فضای جعله پله رو سرو سامون بدیم که اونم شد مزید بر علت بهم ریختگی خونه کلی از برنامه هام عقب موندم ، خواستم تراشه های الماس رو لِول 1 رو واسه سما جون تمام کنم که فعلا با این وضع به تعویق افتاد .

احتمالا از این هفته آموزش شنا خصوصی مون شروع میشه البته فعلا من و عمه زینت و زهرا جون باید بعد عید با مدرسه شروع کنه

دیروز به طور باورنکردنی کفشهای اسپرت سما جون که خیلی دوسشون داشتی تو آموزشگاه غیب شده !!!!!

چند روز سما جون به  شدت به تبلت آقا جان وایسته شده بود ، حتی حاضر بود هیج جایی نره و فقط با اون باشه !! _ البته ناگفته نمونه که بدون اجازه دست به تبلت نمیزنه و همه برنامه ها هم آموزشی بوده - اما من و آقاجان  از وابسته شدن تو و آبجی نسبت به چیز خاصی حال نمیکنیم و داریم کار میکنیم که بدون وابستگی بعضی آموزشها رو ادامه بدی لیکن (: فعلا محرومی

این ماه ماه منه و من همانند هر سال فقط دلم گرفته است شدید ...

امیدوارم در تصمیمون وایه سفر عید به " ان.... " دچار مشکل نشیم چون هوای چشمهای من باز ابری میشه

...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)