سما جون سما جون ، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
زهرا جون زهرا جون ، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

روزمره های دخترانم

زمان ...

1392/7/22 17:25
نویسنده : ملیحه
107 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترای من ... بگم از این روزهای ماقبل که این روزا به سرعت نور داره میگذره ... چشم بر هم زدنی تموم میشه امسال هم ... یه ماه از فصل هزار رنگ پاییز گذشت ... هوا کمی تغییر کرده ، از دو روز پیش کمی رو به سردی رفته البته سوای امروز که ابر خوشگلا اومدن و رفتن و هوا حالی به حالی شد و یه نمه ک.چ.ل. بارون همانا و هوا شد داغغغغغغغغ ... پختیم از گرما (: روزهای مدرسه به خیر و خوبی داره میگذره ...درس و درس ... کماکان بسکت ادامه داره و گویا بهمن قرارِ برید واسه مسابقات ... خوشحالم که دوست داری ... پنج شنبه هفته قبل هم با عمه جون رفتی شنا و وقتی برگشتی و می خواستم مایو رو بزارم رو رخت آویز متوجه شدم حوله ات نیست ... خودت هم متوجه نشدی ... و بعدا بهت گفتم که پیدا هم نشد ... مجبور شدم دو هفته ای از شنا محرومت کنم :( بلااجبار ): آخههه بیشتر اوقات متوجه مراقبت از وسایلت نیستی ... کلاس سفال هم در حال اتمامِ دیگه دارید با چرخ کار میکنید برات جالب بود کار کردن با چرخ ... امروز هم رفته بودی کانون ... دو تا کتاب گرفتی ... وقتی مژی گم شد ... دختری با روبان سفید ....

سما جون هم فعلا مشغول رویو مطالب هست و از اوایل آبان ترم جدید شروع میشه ... میس نسرین شاید برای شروع ترم نباشه و بره که این باعث نگرانی من و آموزشگاه شده ... داریم کم کم آماده ات میکنیم واسه قبول مربی جدید ... تا چی پیش بیاد ..... دیشب داشتی نقاشی میکشیدی ... گفتی : " میخوام واستون نقاشی بکشم ... یه نقاشی شادددددد ... پاستل ها رو آوردی و گفتی مشکی رنگ عشق نیست و گذاشتیش کنار و با بقیه رنگها نقاشی کشیدی چند تا پروانه خوشگل ...(: " هنوز مشغول پرس و جو راجع به معنی کلمات هستی ... هر موقع برات قصه میخونم اگه خودم معنی کلمه ای رو نگم خودت توضیخ میدی که مامانی یعنی اینننننننن (: خوشحالم که تو هم به کتاب حوندن علاقه داری ...چند شب پیش رفتیم آبرنگ ... دو تا سی دی جدید و چند تا کتاب آموزشی واست گرفتم از سی دی ها خوشت اومد ماجراهای کیتی که آموزنده است ... راجع به رفتارهای روزمره ... الان هم دراز کشیدی رو کاناپه و داری دورا رو میبینی ... تا 6 که ببرمت کلاس نقاشی ... کلاس نقاشی رو هم خیلی دوست داری مخصوصا با وجود مربی خاصی مثل خانم " م " که واقعا دوست داشتنی هستن ... . پرانرژی و خلاق ......... اما

ویژه نوشت امشب ......... فردا تولدِ ... تولدِ گل دختر 10 ساله ما یک دهه از زندگی پر از خاطره

تولدتتتتتتتتتتتت مبارکککککککک

دوستتون دارم تا ابد ...... تا همیشههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)