سما جون سما جون ، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
زهرا جون زهرا جون ، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه سن داره

روزمره های دخترانم

مراسم

1392/6/23 9:53
نویسنده : ملیحه
123 بازدید
اشتراک گذاری

همه چی خوب پیش رفت ... یه مراسم پربار و خوب ... خدای من سپاسگذارت هستم ... کلی له همه خوش گذشت ...آقایون که اومدن کلی پایین مجلس رو گرم کردن ... بعد هم شام و خونه دایی تا ساعت 2 بیرون آقایون کولاک کردن ... حیف که من بالا مشغول مهمونا بودم ): 2:5 بود که همه رفتن ... من و مامانی و خاله ها موندیم واسه ثبت کادوها خلاصه 4 صبح بود که رسیدیم خونه ...

خدا رو شکر مراسم آبرو مندی بود واسه هر دو خانواده ...خوشحالم از اینکه خدا در همه حال پشت و پناهم هست ...

دیشب هم آش پشت پای عروس و داماد و خونه دایی هدایت درست کردیم ... خیلی خوب بود و کلی هم اونجا بر و بچ سنگ تموم گذاشتن با حرکات موزون ... امیدوارم همیشه به شادی دور هم جمع بشیم ...

آرزوی خوشبختی میکنم واسه همه مخصوصا دایی جون و زن دایی ...

مهمونا کماکان در خدمتشون هستیم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)