سما جون سما جون ، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
زهرا جون زهرا جون ، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

روزمره های دخترانم

جمعههههههههه

1392/4/21 15:04
نویسنده : ملیحه
117 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب کلی با آقاجان بازی قایم موشک رو بازی کردیم کلی جیغ حیغ و سر وصدا ... وقتی اینطور با بابایی بازی میکنین کلی کیفور میشم به هر سه تون افتخار میکنم دلم میخواد بیشتر وقتتون با هم سپری بشه اما حیف *** سالم باشید سالم باشیم شکررررررررر

قبل رفتن آقا جان مامانی و بابایی اومدن یه سر خونه و زهرا جون امروز یه clown  درست کرد !!! متفکر خوشحالم که علیرغم تفاوت سنی تون با همدیگه خوب کنار میاین و همدیگه رو دوست دارین البته گاهی شیطنتهای خواهرانه میرسه به دعواهای زودگذر اما زود با عذرخواهی از همدیگه تمام میشه ...

امیدوارم همیشه شاد و سرحال باشین ... بعدش دوتاییتون اجازه گرفتین برین خونه مامانی و رفتین من موندم و تنهایی من موندم و ... خدایا هزاران بار شکرت شکرت شکرت

یادم رفت دیروز تو جشن کانون 2 یه زهرا جون یه جایزه دادن از این بازی فکری چینی بسیار شبیه ** لونپوس **___ البته نه با اون کیفیت ساخت ___  اما حسابی فکر دخترا رو واسه انجامش درگیر کرده بود تا بالاخره سما جون هم امروز یکیش رو انجام داد ****

و اما هنرهای زهرا جون روی صورت آبجی جونش

من clown شدم مامانی ... همه حرفش همین بود (:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)