سما جون سما جون ، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
زهرا جون زهرا جون ، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

روزمره های دخترانم

مامانی و دخترا

1392/4/5 12:08
نویسنده : ملیحه
123 بازدید
اشتراک گذاری

وایییییی که چقدر بی ماشینی سخته ): دیروز طبق معمول آقا جونی شیفت عصر و شب بودن ...

من کلاس ، آبجی جون کلاس و امان از بی ماشینی تازه دلم استخر خواست که نشد برم ):    خلاصه یر آزانس سلامت ، ساعت یه ربع به 7 زدیم بیرون و من و سما جون آریانا و آبجی بسکتبال ...امروز سما جون مهمون کلاس بود ... اولش میگفت نمیرم توی لند بیام سر کلاستون اما تا میس نسرین رو دید کیفور شد و رفت پیشش ... گاهی به سرکی به کلاس میزد و نقاشی و بعد دوباره میرفت بیرون و کلی با میس نسرین قربون صدقه هم رفتن ...

بعد کلاس دوباره آژانس گرفتیم رفتیم دنبال آبجی و با همون برگشتیم طرف خونه تو راه به دخترا گفتم یه دوری تو فروشگاه آبرنگ بزنیم و بقیه راه رو پیاده بریم که موافقت اعلام شد ... و با هم توافق کردیم که هر چی من بگم بخریم در اصل دنبال چند تا از کمک آموزشی های بازی تا بودم ... که یافتیم شون ...

قایم موشک که تهران با ساینا جون بازی کردن و خوششون اومد و دیگه تیزبین که اونم تقویت حافظه دیداری ِ که قبلا واسه آیدا جون حودم خریده بودم ... خلاصه خرید کردیم ...

زهرا جون یه چیزی خواست که من بهش گفتم فعلا لازم نیست بخری چون از فلان چیز خوب نگهداری نکردی ... سما جون نه گذاشت و نه ورداشت (: گفت : میدونی آبجی چرا نمیخرن واست چون ازش خوب مرابقت !!! نمیکنی (: (: - هنوز با این کلمه مشکل داره - ...

بعدخونه و رفرش و شام و بازی با دخترا تا نیمه شب ...

همیشه همراه هم باشین گلهای من ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)