سما جون سما جون ، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
زهرا جون زهرا جون ، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

روزمره های دخترانم

چه طولانی نبودم ....

1394/5/23 23:08
نویسنده : ملیحه
93 بازدید
اشتراک گذاری

اوه از تولد سما جون تا الان ... ماه رمضون به آرومی گذشت ... شما مسابقات بسکت داشتی که باز هم علیرغم اعتراض های مکرر من .. باز هم با بزرگسالان بودین ... اصراری به شرکتت تو مسابقات نداشتم اما خوب خودت دلت میخواست ... آخر هم کاپ اخلاق از آن شما شد .... اعتراضم به خاطر سطح مسابقات بود که اصلا عادلانه نبود ...عید فطر رو طبق قولی که به عمه داده بودیم زدیم به دل جاده و رفتیم مشهد ... خیلی خوش گذشت هوا عالی ... کلی تفریح و شبا هم بازی تا دیر وقت ... خدا رو شکر..... بعد برگشت هم که دوتاتون درگیر شروع ترم جدید زبان و کانون ... حیف که کاسهای زبان دوتاتون با تایم کانون تداخل داره ... آخه هر دوتون از کانون واقعا لذت میبرید ... سما جون هم که خیلی فالبداهه از ماه زمضون شروع کرد به کتاب خوندن ...الانم که خیلی روان میخونه ... البته من هیچ اصراری به کتابخونی اش ندارم .. صرفا علاقه خودش بوده زیبا و مطالبی که پیش دبستانی یاد گرفته ... علاقه اش به نقاشی هم خیلی زیاد شده ، در و دیوار اتاقش پر از نقاشیِ

کلاسهای ورزشی تون هم براهه ، ماشالا کم نمیارین روزهای فرد که پشت م دو تا کلاس ... ولی  جالبه که نرژی تون مضاعف میشه ... خداروشکر که اینقدر اکتیو هستید... استارت کلاس شنا هردوتونم خورد بالاخره ... شما خصوصی و سما جون عمومی ... از کلاس شما راضی بودم خیلی پربار بود ... اما سما رو راستش ...نه !!! عده شون زیادِ و مربی هم میگه اینا فقط باید بیان به عنوان آب دوستی !! البته من مفصل با مسِؤل استخر بحث کردم که تو این سن میشه آموزش داد ... اما خوب اینجا یه نقطه کورِ زیر پونز نقشه ا ی ر ا ن ... زبان

فعلا ترجیح دادم که فقط یه سری چیزای ابتدایی رو یاد بگیره ، بعد خصوصی واسش بگیرم ... یه خبر خوب هم که خودت فهمیدی اینکه نمایش عروسکی تون برگزیده شده و یکشنبه و دو شنبه باید برید قاین واسه اجرا ، حسابی خوش درخشیدی ... و من خوشحالم به خاطر داشتن شما دو تا ...دوستتون داریم زیادددد....

زهرا جونم امروز 142مین ماهگرد تولدت بود ... مبارکت باشه عزیزم ..... بوس

پسندها (1)

نظرات (0)