سما جون سما جون ، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
زهرا جون زهرا جون ، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

روزمره های دخترانم

کانون پرورش فکری شماره 2 مکانی امن از نظر من ...

1393/7/14 15:54
نویسنده : ملیحه
83 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای زوج برنامه مون بردن زهرا جون به کانونِ ... دو جلسه است که سما جون هم میگه منم بزرگ شدم و میخوام برم کانون ثبت نام کنم خندونکخودش شال و کلاه میکنه و میره دم در که من آماده ام بریم (:

امروز واسه تحویل گرفتن کاردستی های کاربردی تون اومدم داخل و از خانم " م " اجازه پرسیدم که سما جون بمونه ... و ایشون هم قبول کردن ... امروز مسابقه قصه گویی بین مربیان کانون بود ... و قرارِ که بچه ها بین شون داوری کنن ... وای که چه صفایی داشت کانون ...

کاردستی هات هم قشنگ شده بودن ... بعدا عکس شون رو میزارم .... لباس فرم سما جونم هم آماده شده و امروز باید برم تحویل بگیرم ... دیگه اینکه دیروز قربونی داشتیم و خاله و مامانی و بابایی خونه مون بودن .... این آلرژی هم که دوباره اومده سراغم ... سوزش بینی و آبریزش و سرفه های خشک ... ):

اولین بادهای پاییزی هم شروع به وزیدن کرده ... دیگه هوا یه نموره زده به سردی البته از این ساعت به بعد چون تا ظهر که هنوز آتیش باره (:

نیم ساعت دیگه باید بیام دنبالتون .... دوستتون دارم .... زهرا جون جریان کتابا رو هیچ وقت یادت نره ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)