سما جون سما جون ، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
زهرا جون زهرا جون ، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

روزمره های دخترانم

چی بگمممممممم !!!

1393/4/9 0:41
نویسنده : ملیحه
84 بازدید
اشتراک گذاری

امشب رفتم فروشگاه آبرنگ تا کادو تولد سما جون رو قطعی کنم ... کلی باخانم " م " صحبت کردیم ... یه pet بهم نشون داد میگن ... اینو میبینی فلانی واسه دخترش سفارش داده و گفته دخترم تو پ ر ش ین ت ون دیده و روش کلیک کرده !!!

هاج و واج موندم ...

نزدیک 400 هزار تومن قیمتش بود ... جالبه پدر و مادر از دسته تحصیل کرده های جامعه !!!

خدا رو شکر کردم که من  آقا جان از اون دسته پدر و مادر هایی نیستیم که دم تیغ بچه باشیم ... افسوس خوردم واسه اون بچه و پدر و مادرش ... که صرفا چون در جمع دوستان به اصلاح دکتر و مهندس شون بخوان بچه شون م نیاره به هر چی تن بدن ....

و خوشحال شدم که هیچ وقت اجازه دیدن این شبکه های صد من یه غاز !!! رو بهتون ندادم و خوشحالم از این کارم ... خیلی بهم ریختم ... آخه چرا ؟؟؟؟ تبلت بخرن چون همه دارن ... فلان اسباب بازی رو بخرن چون همه دارن وووووووو هزار چیز دیگه !!!!

اونوقت خلاء خیلی چیزا رو تو وجود بچه ببینی ... خوشحالم که آقا جان علیرغم رابطه کاری که با این قماش افراد دارن ... دوست ندارن وارد جمع شون بشیم ... وگرنه من سبز ....

آخر شب نوشت : همیشه دخترانم طوری زندگی کنین که افسوس زمان از دست رفته رو نخورین .... شاد باشین ... شاد زندگی کنین اما همیشه پایین دست خودتون رو ببینین ... اگر به بالا دست تون نگاه کنین در اندک لحظه ای  زمین میخورین ...

خیلی فلسفی نوشتم (: ...اما امشب حسابی فکرم درگیر شد بابت خیلی چیزا وووووووووو بگذریم

امشب دومین سحریِ که داریم واردش میشیم .... خدایا به امید قبولی طاعات همه

دوستتون دارم گلای من :-*

 

پسندها (1)

نظرات (0)