سما جون سما جون ، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
زهرا جون زهرا جون ، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

روزمره های دخترانم

(: The KaraTe KiD 2014

1393/3/7 20:26
نویسنده : ملیحه
91 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کاراته کید من ... مدتها بود که راجع به کلاسای ورزشی رزمی سؤال می پرسیدی و اظهار علاقه  نشون میدادی با یکی از مربیای خوب که مربی بسکت زهرا جون هم  هستن مشورت کردم ... نظرشون رو کاراته بهتر از تکواندو بود ... و ازشون خواستم بهترین مربی این رشته رو بهم معرفی کنن ... رفتیم باشگاه ذغال سنگ و دیدیم و پسندیدیم  (: و ثبت نامت کردم ...چون با کلاس نقاشی ت تداخل داره ... دوشنبه نتونستی بری و امروز بردمت دیروز رفتیم واست لباس خریدیم و کلی ذوق داشتی ... امروز ساعت 6 بردمت ... آبجی رو هم رسوندم سر کلاس ویترا ... و تو این فاصله هوا ابری و نم نم بارون هم میومد به این بهونه رفتم خیابون گردی و کارای خرده ریزه ام رو  انجام دادم و اومدم دنبالت ... تو لابی سالن میگی حسابی بهم خوش گذشت ... وووو کلی انرژی ام رو گرفتن ... مربیت کلی ازت تعریف کرد ... امیدوارم تا آخر دوست داشته باشی ... شنبه جشن پایان سال مدرسه آبجی جونِ ... میخوان از دانش آموزانی که تو مسابقات فرهنگی هنری رتبه آوردن تقدیر کنن ، آبجی جون هم جزء شونِ ... تئاتر صحنه ای و نقاشی با آبرنگ ...  امروز هم واسش از هیئت استعدادیابی والیبال یه دعوت نامه دادن تا 24ام بره واسه تست ... اگه با بسکتبال تداخل داشه باشه ترجیح میدم بسکتش رو ادامه بده ... یادش به خیر چقدر عاشق بسکت بودم دوران راهنمایی سالهای اول دهه 70 ... متنظر اون زمان هیچ امکاناتی نبود فقط صرفا تو تایم مدرسه تمرین میکردیم ... امیدوارم از لحظاتی که واستون مهیا شده نهایت استفاده رو بکنین عزیزانم ...

دوستتون دارم دخترای با انرژی من ... هزار تا بوس  :-*

پسندها (1)

نظرات (0)