سما جون سما جون ، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
زهرا جون زهرا جون ، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

روزمره های دخترانم

روز مادر

1393/1/31 10:27
نویسنده : ملیحه
122 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب بعد کلی پج پچ کردن با آقا جان که شیفت بیمارستان بودن ازم خواستی ببرمت دارشفا ... آبجی هم گفت میاد اون رو هم آماده کردم و بردمتون اونجا یه نیم ساعتی دور دور زدم که کارتون تموم بشه بیام ببرمت کلاس زبانت ... ساعت 7 اومدم دنبالت ... در عرض چند ثانیه یه - دلخشوری - شد ( چه طبسی با حالی گفتم من ) (: عینک رفتی کلاس و کادویی که ئاسم گرفته بودین رو دادی میگی : نامردی نکنین هاااااااا نگاه نکنین تا من بیام ... منم گفتم : چشمممم مژه رفتی کلاس و اومدی خونه و  سه تاییتون بوسه بارونم کردین و هدیه تون رو بهم دادین ... خجالت

با هم رفتیم حونه بی بی جون و مامانی واسشون قلم قرانی خریده بودم .... تبریک گفتیم و برگشتیم خونه مامانی با خاله و بابایی نشستیم رو تخت و 10 نیم برگشتیم ...

میخوام بدونی بهترین هدیه از طرف تو و آبجی سلامت بودن و شاد زندگی کردن شماست پس همیشه شاد باشید

ممنونم همسرم ... وو دخترانم عاشقانه دوستتون دارم

ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)